【調査レポートのサマリー】
2016年12月発行
米国調査会社マインドコマース(Mind Commerce)の調査レポート「チャットボット(人工無能)と人工知能(AI) 2017-2022年:市場査定、用途分析、市場予測」は、チャットボットと呼ばれる対話型のボット(ロボット)と人工知能について調査している。ユーザーインターフェースや顧客リレーション管理(CRM)などに与える影響を査定し、関連企業情報を提供している。2017-2022年の市場を予測している。
目次(抜粋)
* チャットボットと仮想パーソナルアシスタント(個人秘書)
* 高度チャットボットのエコシステム分析
* チャットボット市場 ー SWOT分析と利用事例
* チャットボットの市場分析と市場予測
* チャットボット関連企業とソリューション分析
This research provides and in-depth assessment of the Chatbots market including the following:
* Global and regional forecasts by industry, application, and business model
* Analysis of Chatbot market across industry verticals with use cases in diverse sectors
* Analysis of Chatbot companies including their strategic initiatives, solutions, applications, and services
* Assessment of current Chatbot developments and role of Machine Learning and AI other technologies
* Analysis of Chatbot architecture, feature/functionality, and how it will impact enterprise and business in general
* Assessment of emerging Chatbot business models and associated economic impact on labor, investments, and ROI
2016年12月発行
米国調査会社マインドコマース(Mind Commerce)の調査レポート「チャットボット(人工無能)と人工知能(AI) 2017-2022年:市場査定、用途分析、市場予測」は、チャットボットと呼ばれる対話型のボット(ロボット)と人工知能について調査している。ユーザーインターフェースや顧客リレーション管理(CRM)などに与える影響を査定し、関連企業情報を提供している。2017-2022年の市場を予測している。
目次(抜粋)
* チャットボットと仮想パーソナルアシスタント(個人秘書)
* 高度チャットボットのエコシステム分析
* チャットボット市場 ー SWOT分析と利用事例
* チャットボットの市場分析と市場予測
* チャットボット関連企業とソリューション分析
This research provides and in-depth assessment of the Chatbots market including the following:
* Global and regional forecasts by industry, application, and business model
* Analysis of Chatbot market across industry verticals with use cases in diverse sectors
* Analysis of Chatbot companies including their strategic initiatives, solutions, applications, and services
* Assessment of current Chatbot developments and role of Machine Learning and AI other technologies
* Analysis of Chatbot architecture, feature/functionality, and how it will impact enterprise and business in general
* Assessment of emerging Chatbot business models and associated economic impact on labor, investments, and ROI
マインドコマース(Mind Commerce)は、ネットワークインフラ、Eコマース、オンラインコンテンツ、アプリケーションなど、有線と無線の両方の通信市場を広範かつ詳細に調査・分析を行ったレポートを数多く出版する米国の調査会社です。
■ 調査レポート ■
チャットボット(人工無能)と人工知能(AI) 2017-2022年:市場査定、用途分析、市場予測
Chatbots and Artificial Intelligence: Market Assessment, Application Analysis, and Forecasts 2017 - 2022
出版年月:2016年12月
http://www.dri.co.jp/auto/report/mindc/mcchatbot.html
◆米国市場調査会社 マインドコマース(Mind Commerce)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/mindc/index.html
株式会社データリソースは、マインドコマースの日本での正規販売代理店として、調査レポートの販売などを行っています。
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