2017年10月24日 17:00

【マーケッツアンドマーケッツ 調査報告】カスタマージャーニー解析市場は2022年に122億2000万ドルに

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インドの調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)が、英文調査レポート「カスタマージャーニー解析市場」を2017年10月に出版しました。

【調査レポートのプレスリリースより】
2017年10月発行
幅広い市場を対象としている調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)の調査レポート「カスタマージャーニー解析市場:用途毎(顧客セグメント・ターゲット、顧客行動解析、キャンペーン管理)、タッチポイント毎、コンポーネント毎、採用モデル毎、企業規模毎、垂直市場毎、地域毎 - 2022年までの世界市場予測」は、カスタマージャーニー解析の市場規模は2017年の47億6000万ドルから年平均成長率(CAGR)20.8%で成長して、2022年には122億2000万ドルに達するだろうと報告している。カスタマージャーニー解析の市場成長の主な要因は、カスタマージャーニーを通じての一貫した顧客経験提供の需要、顧客の解約率低減、競争的な差別化の需要増大などである。

クラウドベースの採用モデルは、コスト効率性や利用のしやすさから需要が高まっている。クラウドベースのソリューションは物理的な準備があまり必要ではなく、メンテナンスコストも低く、いつでもどこでも24時間365日の接続性を提供する。クラウド技術のこのような利点から、クラウドベースの採用はオンプレミスの採用モデルと比較して急速に成長するだろう。クラウドベースのソリューションも使いやすく柔軟性の高い利用が可能である。

[プレスリリース原文]
Customer Journey Analytics Market worth 12.22 Billion USD by 2022

October 9, 2017
The report "Customer Journey Analytics Market by Application (Customer Segmentation and Targeting, Customer Behavioral Analysis, Campaign Management), Touchpoint, Component, Deployment Model, Organization Size, Vertical, and Region - Global Forecast to 2022", The customer journey analytics market size is expected to grow from USD 4.76 Billion in 2017 to USD 12.22 Billion by 2022, at a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 20.8%. The key forces driving the customer journey analytics market include the need for providing consistent customer experience throughout customer journey and reducing churn out rate of customers, and rising need for competitive differentiation.

The Banking, Financial Services, and Insurance (BFSI) vertical is expected to have the largest market share during the forecast period

Among industry verticals, the Banking, Financial Services and Insurance (BFSI) vertical is expected to continue to have the largest market share during the forecast period. This vertical is going through a massive transformation, as banks and insurance companies are focusing multi-channel customer experience management to accelerate customer acquisition, improve business loyalty, and encourage repeat business. The retail and eCommerce vertical is expected to grow at the highest CAGR during the forecast period, owing to an increased focus on reducing customer churn rate.
The cloud deployment model is expected to grow at a high CAGR during the forecast period
The cloud-based deployment model is witnessing an increasing demand, due to its cost effectiveness and easy availability. Cloud-based solutions require less physical setup, incur low maintenance costs, and provide 24/7 accessibility from anytime, anywhere. Due to these advancements in cloud technologies, cloud-based deployments are expected to grow at a high growth rate, as compared with the on-premises deployment model. Moreover, cloud-based solutions provide agility and flexibility in use.
(以下省略)



マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)は、通信、半導体、医療機器、エネルギーなど、幅広い市場に関する調査レポートを出版しています。また広範な市場を対象としたカスタム調査も行っています。



■ 調査レポート ■

カスタマージャーニー解析市場:用途毎(顧客セグメント・ターゲット、顧客行動解析、キャンペーン管理)、タッチポイント毎、コンポーネント毎、採用モデル毎、企業規模毎、垂直市場毎、地域毎 - 2022年までの世界市場予測
Customer Journey Analytics Market by Application (Customer Segmentation and Targeting, Customer Behavioral Analysis, Campaign Management), Touchpoint, Component, Deployment Model, Organization Size, Vertical, and Region - Global Forecast to 2022
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(インド)
出版年月:2017年10月
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/mamtc5633.html

◆米国調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/index.html


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