【調査レポートのプレスリリースより】
2017年8月発行
2017年8月発行
幅広い市場を対象としている調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)の調査レポート「車内インフォテインメント市場:コンポーネント毎(情報ユニット、制御パネル、ヘッドアップディスプレイ、テレマティクス制御ユニット)、タイプ毎(内蔵、テザー、統合)、サービス毎(エンターテインメント、ナビゲーション、診断、車両緊急通報システム)、OS毎、接続性毎、電気・ICE自動車毎、地域毎 - 2022年までの市場予測」は、車内インフォテインメントの市場規模は2016-2022年に年平均成長率(CAGR)11.79%で成長し、152億ドルから304億7000万ドルに達するだろうと予測している。自動車生産の増加、技術の進化、テレマティックスの法規制、高級車の需要増加が成長の主な要因である。
この調査レポートでは車内インフォテインメント市場を部品、インフォテインメントユニット、制御パネル、ヘッドアップディスプレイ、テレマティック制御ユニットに区分している。そのうち、ヘッドアップディスプレイは予測期間中、最も高いCAGRで成長すると予測されている。ヘッドアップディスプレイは高級車に搭載されるニッチなコンポーネントである。ヘッドアップディスプレイの導入の増加や高級車の販売増加から、ヘッドアップディスプレイの急成長が予測されている。
[プレスリリース原文]
In-Vehicle Infotainment Market worth 30.47 Billion USD by 2022
August 9, 2017
The report "In-Vehicle Infotainment Market by Component (Info Unit, Control Panel, HUD, TCU), Type(Embedded, Tethered, Integrated), Service(Entertainment, Navigation, Diagnostic, eCall), Operating System, Connectivity, Electric & ICE Vehicle & Region - Forecast to 2022", The in-vehicle infotainment market is estimated to be USD 15.20 Billion in 2016 and is projected to reach USD 30.47 Billion by 2022, at a CAGR of 11.79%. The in-vehicle infotainment market is driven by increasing vehicle production, technological advancements, telematics regulations, and increased demand for luxury vehicles.
Head-up Display market to witness the highest growth”
The study segments the in-vehicle infotainment market, by component, into infotainment unit, control panel, head-up display, and telematics control unit. Of all these components, the head-up display market is estimated to grow at the highest CAGR during the forecast period. The head-up display is a niche component that is found on premium and luxury cars. With the increasing installation of head-up display and sale of premium cars, the market for head-up displays is expected to grow at a fast pace.
(以下省略)
マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)は、通信、半導体、医療機器、エネルギーなど、幅広い市場に関する調査レポートを出版しています。また広範な市場を対象としたカスタム調査も行っています。
■ 調査レポート ■
車内インフォテインメント市場:コンポーネント毎(情報ユニット、制御パネル、ヘッドアップディスプレイ、テレマティクス制御ユニット)、タイプ毎(内蔵、テザー、統合)、サービス毎(エンターテインメント、ナビゲーション、診断、車両緊急通報システム)、OS毎、接続性毎、電気・ICE自動車毎、地域毎 - 2022年までの市場予測
In-Vehicle Infotainment Market by Component (Info Unit, Control Panel, HUD, TCU), Type(Embedded, Tethered, Integrated), Service(Entertainment, Navigation, Diagnostic, eCall), Operating System, Connectivity, Electric & ICE Vehicle & Region - Forecast to 2022
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(インド)
出版年月:2017年8月
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/mamat5491.html
◆米国調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/index.html
株式会社データリソースは、マーケッツアンドマーケッツの日本での正規販売代理店として、調査レポートの販売などを行っています。
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マーケッツアンドマーケッツ 日本正規販売代理店
株式会社 データリソース
107-0052 東京都港区赤坂1-14-5 アークヒルズエグゼクティブタワーN313
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Fax:03-3582-2861
Eメール:office@dri.co.jp
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[プレスリリース原文]
In-Vehicle Infotainment Market worth 30.47 Billion USD by 2022
August 9, 2017
The report "In-Vehicle Infotainment Market by Component (Info Unit, Control Panel, HUD, TCU), Type(Embedded, Tethered, Integrated), Service(Entertainment, Navigation, Diagnostic, eCall), Operating System, Connectivity, Electric & ICE Vehicle & Region - Forecast to 2022", The in-vehicle infotainment market is estimated to be USD 15.20 Billion in 2016 and is projected to reach USD 30.47 Billion by 2022, at a CAGR of 11.79%. The in-vehicle infotainment market is driven by increasing vehicle production, technological advancements, telematics regulations, and increased demand for luxury vehicles.
Head-up Display market to witness the highest growth”
The study segments the in-vehicle infotainment market, by component, into infotainment unit, control panel, head-up display, and telematics control unit. Of all these components, the head-up display market is estimated to grow at the highest CAGR during the forecast period. The head-up display is a niche component that is found on premium and luxury cars. With the increasing installation of head-up display and sale of premium cars, the market for head-up displays is expected to grow at a fast pace.
(以下省略)
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■ 調査レポート ■
車内インフォテインメント市場:コンポーネント毎(情報ユニット、制御パネル、ヘッドアップディスプレイ、テレマティクス制御ユニット)、タイプ毎(内蔵、テザー、統合)、サービス毎(エンターテインメント、ナビゲーション、診断、車両緊急通報システム)、OS毎、接続性毎、電気・ICE自動車毎、地域毎 - 2022年までの市場予測
In-Vehicle Infotainment Market by Component (Info Unit, Control Panel, HUD, TCU), Type(Embedded, Tethered, Integrated), Service(Entertainment, Navigation, Diagnostic, eCall), Operating System, Connectivity, Electric & ICE Vehicle & Region - Forecast to 2022
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(インド)
出版年月:2017年8月
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/mamat5491.html
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